نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

مهدی طارمی و اسکوچیچ آشتی می‌کنند؟ | ابهام نگران کننده در تیم ملی

  • کد خبر: ۸۶۱۶۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مهدی طارمی و اسکوچیچ آشتی می‌کنند؟ | ابهام نگران کننده در تیم ملی
بعد از اینکه مهدی طارمی نسبت به اظهارات اسکوچیچ واکنش نشان داد، مشخص شد که میان مهاجم اول فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی اختلاف نظر‌هایی وجود دارد. حالا درآستانه دعوت دوباره از ملی‌پوشان این سوال مطرح است که آیا این دو اختلاف‌ها را کنار خواهند گذاشت؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه مهدی طارمی با انتشار توئیتی پاسخ اظهارات اسکوچیچ بعد از بازی با کره جنوبی را داد و به نوعی مدافع فوتبالیست‌های ایران شد، پرده از این واقعیت برداشته شد که میان سرمربی تیم ملی و مهاجم اول فوتبال ایران اختلاف نظر‌های بسیاری وجود دارد.

حالا درآستانه شروع دوباره اردوی تیم ملی این سوال مطرح است که روابط میان اسکوچیچ و مهدی طارمی چگونه خواهد بود و آیا کدورت‌هایی که میان این دو به وجود آمده تا آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برطرف خواهد شد یا خیر؟!

اینکه تصور کنیم در چنین برهه حساسی مهدی طارمی از سوی اسکوچیچ کنار گذاشته خواهد شد بسیار بعید است و حتی اگر سرمربی تیم ملی نیم نگاهی به این تصمیم هم داشته باشد، دور وبری‌های فدراسیون فوتبال او را از انجام این کار منصرف خواهند کرد تا در این مقطع فوتبال ملی لطمه نخورد، اما از جهات دیگر مهم است که میان این دو آشتی برقرار شود تا در دو بازی آینده تیم ملی مقابل لبنان و سوریه اختلافی درلایه‌های درونی تیم ملی باقی نماند و به نوعی تیم ملی با آرامش کامل گام به این دو بازی حساس بگذارد.

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که تیمی درحال رایزنی با اسکوچیچ و مهدی طارمی است تا قبل از بازی‌های مهم آتی این دو اختلاف‌ها را دور یک میز برطرف کنند تا در تیم ملی فضای صمیمانه تری برقرار شود.

باید دید که در روز‌های آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا فدراسیون نشین‌ها قادر به از بین بردن کدورت‌ها میان طارمی و اسکوچیچ خواهند بود یا خیر؟!

لیست تیم ملی بعد از بازی‌های هفته چهارم بلافاصله در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و اردوی تیم ملی به احتمال بسیار زیاد از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و لژیونر‌ها نیز باید به سرعت خود را به اردوی تیم ملی برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->